HTML

Erkölcs? Etika? Érték?

Hiszem, hogy vannak törvényeken felüli emberi értékek, amik kell, hogy vezéreljék a mindennapjainkat. Nincs rá jó szó, hívhatjuk etikának, erkölcsnek, értékeknek. Sajnos azonban embertársaink nagy része a sas magasságáról igyekszik tenni erre. Legyen itt pellengérre állítva minden olyan dolog, ami bosszant engem, és a környezetem, és kapjon tiszteletet az, ami motivál és példát mutat.

Friss topikok

Linkblog

Átköltöztem a gyakorlatba

2011.06.06. 13:30 KRi

Sziasztok

Nem szűntem meg sőt egyre inkább dolgozom. Csak az elméleti világjobbítást gyakorlatira váltottam, ha akartok szívet melengetőket olvasni, akkor irány a

http://sarkanyosjatszoter.blog.hu

Elindítottam valamit, ami mellé naponta állnak családok, már nem egy hanem két játszóteret tartunk karban, és a lényeg, mint Gombán is, nem a tánccsoport, és a játszótér, hanem az, hogy van valami közös dolog, ami összehoz. Valami pozitív, nem állami, hanem magán kezdeményezés. Olyan, ami átlátható, átérezhető, aminek lehet örülni, és ahol lehet fejlődni emberileg. Minden poszt apropója valami előrelépés, amivel jobb lett valami a környezetben, és persze nem tudom meghazudtolni magam, így kerül egy létraépítésbe a tejfakasztó buli, meg a Pisai Ferdetorony kreatív turistái.

Végül életem legkomolyabb idézete Tendzin Gyaco-tól, azaz a XIV. dalai lámától:

"Ne keseredjünk el, ha szavunk bárkinél is süket fülekre talál. Különös dolog a lélek, és az emberi lélek csendje. Sokszor esztendők is eltelhetnek, míg ez, vagy az elvetett mag megfogan benne. Ne higgyük, hogy tetteinknek és szavainknak hatása tüstént és várakozásainknak megfelelően jelentkezik."

Legjobbakat

KRi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etika.blog.hu/api/trackback/id/tr332961491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása