HTML

Erkölcs? Etika? Érték?

Hiszem, hogy vannak törvényeken felüli emberi értékek, amik kell, hogy vezéreljék a mindennapjainkat. Nincs rá jó szó, hívhatjuk etikának, erkölcsnek, értékeknek. Sajnos azonban embertársaink nagy része a sas magasságáról igyekszik tenni erre. Legyen itt pellengérre állítva minden olyan dolog, ami bosszant engem, és a környezetem, és kapjon tiszteletet az, ami motivál és példát mutat.

Friss topikok

Linkblog

Kitett kar

2008.04.21. 18:40 KRi

Az autózás az feneketlen tématárház. De van egy eddig még sehol nem publikált szokás mely hatásossága nap, mint nap megdöbbent.

A kitett kar

Kigyózó dugó, csukló tömegek, mindenkinek minden rendbeli felmenője kap kevés jót és annál több rosszat, mikor megjelenik az autósokat Mózesként szétválasztó ablakon kitett KAR.

Jön a teherautós. Legjobb ha két ember ül benne. És volkswagen karos indexet megszégyenítő módon kilendül a kar a besorolás irányába a nyitott ablakon. A kar többnyire pihen az ajtó keretén csak a kézfej csapódik fel egy tiltott önkényuralmi módon. És basszus működik. Satufékkel állnak meg az emberek, hogy a fehér monstrumot beengedjék. Miért is? Mik játszódnak le bennük a karlendítésre? Félelem, autóféltés vagy mi. De működik. Bármennyire pofátlan is, de megy. Hát nem szánalmas, naponta igazoljuk a cselekedés helyességét ha az ilyen suttyót beengedjük. Ő már rájött index nem is kell. Van kitett kar cserébe.

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://etika.blog.hu/api/trackback/id/tr82435804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizie 2008.04.21. 19:33:13

amíg én jobban féltem a kocsim. ő meg le se szarja ha a sárhányon max lesz még1 karc addig így lesz.

én egyszer beletolattam egy ilyen monstrumba. jött a tulaj megvontaq a vállát és visszaszált. én meg cserélhettem ki az egész hátsórészt

Kaporszakáll 2008.04.21. 19:48:58

A biciklisek es a motorosok is kitett karral indexelnek, nem ertem, hogy a teherautosok miert ne hasznalhatnak, ezt a KRESZ-ben teljesen elfogadott es bevalt iranyjelzo modszert.

Mondjuk talan hatasosabb is lehetne, pl. csuklobol mozgatott pajszerrel, vagy akar csak egy szigorubb tetkoval. (mondjuk a felso ujjperceken kontrasztos fekete betukbol: uss!, vagy hasonlo...)

Kaporszakáll 2008.04.21. 19:49:47

gyorsan leirom meg parszor: ...mondjuk mondjuk mondjuk mondjuk mondjuk...

gravy_t 2008.04.21. 20:02:29

ha egyértelműen jelzed az irányváltási szándékot, akkor tényleg lehet karral is, de arra most nem emléxem, hogy akkor is lehet-e, ha működik az indexed.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 20:09:44

A teherautó mindig siet, mert árut szállít, és az fontos, mert várják, és ezért kell beengedni, hogy odaérjen.
Apukám mindig ezt mondta, és így mi is ezt MONDJUK.

2008.04.21. 20:27:54

ezek a Verestransos köcsögök megőrjítenek, megfigyelésem szerint a metróépítés alvállalkozói, és nagyon sok van belőlük mindenfelé a városban. Ez az ablakon kitett kar csak a jéghegy csúcsa. A legjobb, hogy 60-70-nel közlekednek fullra megpakolva, ott fordulnak meg, ahol nem szégyenlik. A múltkor egy öklömnyi kő "huppant" elém nagyot koppanva az alvázon a Budafokin. Már gondolkoztam, hogy írok a cégnek, hogy kicsit regulázzák már meg a sofőröket, de azt hiszem teljesen felesleges... Marad a kitett kéz, féltett autó és az édesanyjuk csuklása :)

B4c4rd1 2008.04.21. 20:29:45

Sok lesz a KITT meg a KARR.. baszki :D

Blogger Géza 2008.04.21. 20:49:48

Lássuk be, a kitett kar sokkal feltűnőbb az indexnél, és balesetnél nem a céges teherautó szenvedné el a nagyobb kárt... Szerintem teherautót senki nem enged be szívesen, tehát ha estére haza akarnak érni, némi erőszakosságra szükségük van. Ez legyen a legnagyobb problémánk. (A Verestransz egyébként tényleg alvállalkozó metróépítés ügyben.)

kifly 2008.04.21. 20:54:41

Verestrans. A MOM park építésénél a szemem láttára gyűrt össze egy "böszme" egy parkoló autót, csuklás, és megállás nélkül elhajtott. A max. amit tehettem, a tört autón hagytam a mocsok rendszámát, és a telefonszámomat. Ennyit tehettem.

suttyó 2008.04.21. 21:56:15

Az egész bal karját ki kellene tenni a suttyó parasztjának ablaktörlő helyett. Integethetne saját magának.

Lóbelt Letfold 2008.04.21. 23:05:20

"az ajtó keretén csak a kézfej csapódik fel egy tiltott önkényuralmi módon" - ez mit jelent? Bár nagyon lírai, de nem értem.

Colos 2008.04.21. 23:06:08

Hát ez a karlendítés... jobbra hogyan jelez?

a 2008.04.21. 23:31:40

A verestransz legutóbb egy természetvédelmi területen helyezett el illegálisan építési törmeléket. Amikor lebuktak, akkor még az újságírókat is fenyegették. Napalmot nekik, abból talán tanulnának.

nixon 2008.04.21. 23:37:46

Lóbelt: Én azt hiszem értem.. Képzeld el: Bal kar hanyag módon lóg kifelé párhuzamosan az ajtóval, mutató és középső ujj között egy fél szál bond (füstszűrővel az ajtó felé). No. Ha emberünk irányváltásra adja fejét kar eltávolodik, és végállapotában olyan 100-110 fokot zár be az ajtóval. Képzeld el ezt a kéztartást nem oldalra, hanem magad elé.. Bocsi ha kicsit körülményesre sikerült.

ati · http://www.notv.hu 2008.04.21. 23:44:06

pár éve egy trabantos fegyverkereskedő agyon is lőtt egy kamionost, aki ledudálta.
azt hiszem ilyen kontextusban érthető.

Freechild 2008.04.22. 06:39:46

Miért ekkora téma a besorolás? Inkább be kéne engedni bárkit és akkor nem lenne balhé. Bár lehet hogy pont ez a baj; adrenalinfüggők lettünk...

2008.04.22. 09:36:01

Freechild:
Szép gondolat, próbálom alkalmazni is, de ilyenkor érdekes módon megszaporodnak az egyébként máshova kanyaródó sávokból bekéredzkedők, mert abban a sávban gyönyörűen lehet haladni, így az én sorom elejére ér, és ott betolja az orrát. Gyönyörű példák vannak erre a városban. Ebből a tipusból a kedvencem a Váci út Nyugati téri része. Az egyik sáv elmegy a felüljáron a Bajcsy felé, a másik megy a körútra. A körúti sáv mindig teli van. A másik meg akkor telik meg, amikor a felüljáró előtt elkezdenek bekérdzkedni.

KRi · http://etika.blog.hu 2008.04.22. 12:41:08

Sziasztok
Egész szépen gyűltünk itt össze üdv mindenkinek. A karlendítést nixon egészen pontosan definiálta. Az én leírásomban a "az ajtó keretén csak a kézfej csapódik fel egy tiltott önkényuralmi módon" pedig egy kis orr alatti bajuszos csávóról szólt aki egy pár millió embert arra késztetett, hogy kart lendítsen. Azt hiszem ezt sem lehet költőibben leírni, amennyiben a költészetnek van olyan célja, hogy egy ilyet ábrázoljon :)

Freechild 2008.04.22. 14:04:10

Vnandor

Tudom, ismerem az érzést.
Azonban én abbol indulok ki, hogy én is szeretem ha velem előzékenyek, beengednek és elnézik a kis stikáimat ha éppen sietek és én vagyok f@sz.
Ha mindkét fél nyomja magát abbol csak balhé van, az egyik jo ha enged.

Sokszor autózom ugy hogy direkt előzékeny vagyok és nem sietek. Ugyanugy odaérek és micsoda különbség...

Ghunner 2008.04.27. 20:00:25

Má mé, tök praktikus! Ablak leenged, kar kilógat, menetszél szellőzteti bepállot hónaljt, és még közben integetni is lehet. Az indexeléshez meg az ablakon vissza kellene húzni a kart.
süti beállítások módosítása