HTML

Erkölcs? Etika? Érték?

Hiszem, hogy vannak törvényeken felüli emberi értékek, amik kell, hogy vezéreljék a mindennapjainkat. Nincs rá jó szó, hívhatjuk etikának, erkölcsnek, értékeknek. Sajnos azonban embertársaink nagy része a sas magasságáról igyekszik tenni erre. Legyen itt pellengérre állítva minden olyan dolog, ami bosszant engem, és a környezetem, és kapjon tiszteletet az, ami motivál és példát mutat.

Friss topikok

Linkblog

Az leszel ami anyád meg apád?

2008.04.23. 10:33 KRi

Fenti biológiai program ecseteléshez, feltétlen hozzá kell tenni a gyerek oldalát. Egy gyereknek ismerni kell a biológiai szüleit. Ha ismei akkor segít felkészülni arra ami majd ő lesz idősebben. Nem lehetünk mások, mint amit kaptunk genetikailag. Ez az én életemben is szembeötlő. Az én szüleim is halgattak a biológiai szóra és elválltak, apámnak most van a 4. felesége. A új apuka szintén már a második váláson volt túl és 3 gyereke volt. Ő is hallgatott a biológiai szóra.

A gyerek modellez, azt teszi amit a vér vagy nem vér szerinti szülei, de hiába is keresi saját magát a nevelőapában, ha semmi valódi hasonlóság nincsen. Ez minden konfliktus alapja. Nekem most 28 évesen esik le sok minden. Most ismerem meg valójában a biológiai apámat, és ez segít megérteni magamat. Nem küzdök már olyan dolgok ellen, amit a nevelőapás modellnél rossznak éreztem. Szép lassan végre látom magam és elfogadom olyannak amilyen vagyok. Sőt már eleve kivédek egy csomó mindent amibe az apám korábban beleesett. Vagy most csak azt hiszem, hogy kivédem, de mint írtam nem lehetek más.

Ha már válás van, akkor ne tagadjátok meg a vér szerinti szülőket. Ha máskor nem is, de  korafelnőttkorban meg kell ismerni egymást a vérnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etika.blog.hu/api/trackback/id/tr67438343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása