Kezdjük azzal, hogy nem szeretem az Ikarus buszoknak se a hangját (most elképzeljük, ahogy ülünk a hátsó kerék felett és hallgatjuk, hogy vu-vu-vu-vu-vu-vu-vu-vu) se a szagát (a legtöbb most futó ikaruson egy forradalmi környezetkímélő megoldás van, a kipufogógázt visszavezetik. Az utastérbe :)) Ja és rendkívül sok kisróka és nagyróka köthető a buszokhoz, illetve ennek kivédésére gyerekkorom összes távolsági útja bedrogozva telt a Deadalon-tól, de ezek ellenére azt mondom ne má.
Minden országnak kötelessége fenntartani saját magát és a saját iparát. Ki más foglakozna azzal ha nem saját ország maga. Nos akkor miért Volvo buszokat küldünk a Thökölyre? A BKV így is úgy is veszteséges, így is, úgyis a semmit költik. Nem lehetne, hogy akkor értelme is legyen, valami fennköltebb etikusabb cél. NEM csak a saját zseb. Kicsit az ország is kapjon. Kicsit a KGST piac egyetlen jelentősebb saját terméke. Mert lássuk be a rúgózása jobb volt. 20 év után sem zörögnek annyira mint most az újak. És az Ikarus egy mitológiai hős. A monda meg örök :)
Motoros körökben Magyarországon felmerül a Pannónia vagy a Danuvia neve 21 századi köntösben minden motorbuzi kinyitja minden receptorát, hogy hallja a híreket. De vennék is? Ez is olyan lehet, mint az amerikaiak V8 buzulása, mindenki megvadul a hangjától istenítik az amerikai muscle car-okat, miközben suttyomban megveszik a Toyota Camry-t. Sír a lelkünk, de szeretnénk Ikarussal utazni?