HTML

Erkölcs? Etika? Érték?

Hiszem, hogy vannak törvényeken felüli emberi értékek, amik kell, hogy vezéreljék a mindennapjainkat. Nincs rá jó szó, hívhatjuk etikának, erkölcsnek, értékeknek. Sajnos azonban embertársaink nagy része a sas magasságáról igyekszik tenni erre. Legyen itt pellengérre állítva minden olyan dolog, ami bosszant engem, és a környezetem, és kapjon tiszteletet az, ami motivál és példát mutat.

Friss topikok

Linkblog

A telefonon rendelt taxis nem vette fel a feleségem két gyerekkel!

2010.04.06. 20:16 KRi

Ez most olyan, amitől a feleségem még mindig sír otthon. Engem meg szétbasz az ideg. Az élet az abszurdabb a legdurvább Dezsőmailnél is. Csak hát az kamu, ez meg valóban fáj nekünk. Nem először adok közre levelezést, és ezek mind sajnos valósak. Ez az ország a hatalmukkal visszaélő senkik országa, itt mindenki azzal él vissza, és ott rúg beléd, ahol tud. Itt egy egyszerű biztonsági őr is sheriffnek hiszi magát, egy portás meg maga az úristen. Hol áll ezen a ranglétrán egy taxis?

Egyszerűen becsatolom a levelet, amit a "mélyen tisztelt" taxis társaság vezérkara kapott:

Tisztelt ...taxi!

Feleségem rendszeres Önökkel utazott az elmúlt 4 hónapban. ....... számról hívja Önöket, bizonyára telefonszám alapján lekérdezhető az ügyféltörténete. Rendszeresen megy Zugló-17 kerület távokat, amely 8000 Ft oda-vissza.
Ma az Árkádhoz rendelt taxit 18 óra körül, ahová az elsőre kiérkezett Opel Vectra taxi közölte vele, hogy nem szállít babakocsit!!! majd hívott a taxis egy második taxit, amit a feleségem a két gyerekkel (egy 4 hónapos és egy 3 éves) várt végig míg megérkezett. Mind a diszpécser, mind a második taxis nem tudta hova tenni az ügyet, mindazonáltal se a feleségem, se én nem hagyom szó nélkül az ügyet. A következő pontokon sérült az etika, illetve az üzleti etika:

Gyermekes nőt, babakocsival, két gyerekkel bármilyen ok miatt is visszautasítani, kimeríti a mindenféle külső és belső összes etikai szabály megszegését.

Jelen esetben az ügyfél törzsvendég, akit bármilyen ok miatt visszautasítani üzletileg rendkívül rossz lépés.

Mivel mindig elmondja, hogy babakocsival szeretne menni és nagy autót kér, ezért vagy az információáramlás volt rossz a diszpécser és a taxis között, vagy, ha most éppen a feleségem nem említette, akkor pedig az Önök ügyféltörténeti rendszerében van a hiba, hogy ez nem került eddig rögzítésre.

A diszkrimináció hazája vagyunk, ahol mindenkit a bőrszín, származás és egyebek alapján, valós vagy vélt sérelmek alapján megkülönböztetünk, de hogy létezik a "babakocsis anyuka" diszkriminációs réteg az meglep, és felháborít.

Végül képzeljék a feleségüket a szituációba. Két gyerekkel. Önök, hogy éreznének.

Kérem, ezért a fenti ügy kivizsgálását, 3 dolgot várok el. A vezetői szintű bocsánatkérést. A személyes felelősségre vonást. Valamint egy olyan megoldás nyújtását, mellyel pozitívba kerülhet ez a félelmetesen abszurd helyzet. Feleségem is megkapta levelet, kérem a válaszukba Őt is tegyék be.

Tisztelettel:

K.... K....
.......

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://etika.blog.hu/api/trackback/id/tr1001899922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása